+Follow MeDashboard
FacebookTwitter
AmalinaaHusnaa
HellooHaii ♥

Assalamualaikum, Im Amalina Husna as known as Amal. Thanks fr view my cute blog . Please be nice here . Dont forget to click the cute little stars below . Enjoy people ! :D

Back to entry
Meet the owner
Exchange links
Girlfriends



Credits

Template is 100% made by PiKevin.
All rights reserved ® AmalinaaHusnaa 2012.
Credits ; 1 3 4 5


Stuffs


Haa, meh follow meh :D


Accident :'/
Thursday 31 May 2012 ϟ Thursday, May 31, 2012 ϟ 0 Comment[s]
Hello and Assalamualaikum .
Heh, tk jawab dosa -,-
Hahhaa, ni nak cerita ni semalam my family and I except my mom had an accident :'/ But, Alhamdulillah everything okay. Ni pengalaman pertama tauu. Fuhhh mula mula tuuu memang cuak tahap gaban lh kan -,- Eh hidup lagi ke aku ni? Bukan apa lepas kepala mengalami hentakan dua kali yang kuat , Im felt like I lost my world fr a moment. Subhanallah. 
Anyway, kami semua okay cuma pening pening sahaja. Hihhi. Actually bukan salah my dad lh okay, time tuu JPJ buat road block then semua orang kalutt nak pasang seat belt. Orang belakang pun tk terkecuali I think. Ada pulak pakcik Cina ni boleh pulak langgar belakang kereta ayah akuu. Tak berhati hati langsong. Nasib bawak kereta Perdana, I means kereta lama laa tk bawak kereta baruu. Heh, lepas kena hentam dengan Cina yang megah dengan Merc dia tuu, then ayah aku pulak terhentam lori tangki apa tah dekat depan ayah akuu. K, shit gila time tuu.
Hahaa, cermin kereta retak habis, semua rosak la senang cerita. Ayah aku ni jenis hot tempered, kena la Cina tuu dengan amukan ayah aku. Hihhi syok je aku tengok. Then Cina tu mengaku memang salah dia, nasib baik dia sedar. Eh, tapi lori yang depan ayah aku tuu buat tk tahu je jalan terus. Mana tak nya, lori besar kot dohh. Mana dia nak sedar yang dia kena hentam dengan kereta biasa. Lain la kalau lori yang hentam kereta, memang dasyat tuuu. Jom ushar gambar jom :3





Accident dekat jalan Tapah, aku pun tk sure sangat nama specific tempat tuu. Heh. JPJ terus tk jadi buat road block. Padan muka semua kalutt kisah pasal nii. Cuak diorang -,- 




JPJ yang tolong call police and fixer hahaa. Yang kelakar nyaa, JPJ ingat ayah aku menteri.
Hahaa, muka ayah aku memang muka ahli koperat pun kan. But tk de lh sampai menteri tuu dohh. Aku pun takut tengok muka ayah aku. Fuhhh. Time dia mengamok lagi aa.




Ayah aku panggil kawan kawan dia. Cuak Cina tuu time tuu, hahaa buat hal dekat kawasan ayah aku lagii.
Tapi yang tk best nya, kami tiga orang adik beradik merempat tepi jalan kejap. Heh, buat maluuu je tahu tak. Masing masing muka kesian hihhi.





Good bye keretaa :'D
My dad dah decide nak beli kereta baruu ganti Perdana ni.
Hohoo.
Then balik laa after buat report police dekat balai, tumpang kawan ayah aku nak ambil kereta lagi satu dekat rumah.
Mana tk nya, nak kena pergi Ipoh to settle down hal bank fr UIA bagai. After that, meet my mom dekat Ipoh Parade after dia habis kelas .
Aku shopping baju baru untuk meet someone dekat sana. K, seriously tk sabar hihhi. K, dah senyap :|


Guess what? Ayah aku hadiah kan Dslr yang akuu desperate plus nak sangat sangat selama ini.


Alaa, D3100 je, but Im really appreciate the new camera.






Err, sibukk je adik aku tuu tutup muka aku, sorry tk boleh upload gambar daripada Dslr lagii, masih belajar menggunakan kamera ni. Nak tangkap gambar cantik cantik je. Hihhi lepas ni gambar dekat blog aku semua gambar cantik cantik, korang tunggu tau.
Thanks ayah :O


Tengok gambar atas tuu, aku dekat stadium hoki Ipoh la. Tengok Malaysia lawan hoki semalam. Heh, kalah kan? Buat penat je datang. But tkpe, lagipun pemain lawan semua badan ketul ketul. Never mind, 1-4 okay lh. Not bad hihhi.

K, thats all from me. Tataa :*






AmalinaHusna