+Follow MeDashboard
FacebookTwitter
AmalinaaHusnaa
HellooHaii ♥

Assalamualaikum, Im Amalina Husna as known as Amal. Thanks fr view my cute blog . Please be nice here . Dont forget to click the cute little stars below . Enjoy people ! :D

Back to entry
Meet the owner
Exchange links
Girlfriends



Credits

Template is 100% made by PiKevin.
All rights reserved ® AmalinaaHusnaa 2012.
Credits ; 1 3 4 5


Stuffs


Haa, meh follow meh :D


My Last Evening with Ziela :'|
Friday 1 June 2012 ϟ Friday, June 01, 2012 ϟ 0 Comment[s]




Haii and Assalamualaikum everyone :D
Maybe hari ni hari last lh aku jumpa Ziela before aku sambung belajar :'/
Sedih? Mesti ler. Heh apa laa.
  Then, mengenangkan fr the last kan, aku pun test lh power my new camera.
Tangkap gambar untuk saat saat terakhir. Hmm, pagi tadi Ziela bagi aku special present tauuu, hihhi I love it so much !
Thanks Ziela :*

Meh ushar gambar, hihii keluar pasar tani je pun. Masing masing simple and sakai jer -,-'




Ziela datang jemput aku tahuu. Betapa baik nya kawan aku sorang ni. Hihhi sorry beb kalau aku ada terguris kan hati kau or whatsoever :3



My rumahh -,- hihhi sukahati laa akuu, nak test power camera je pun. Tk puas hati ? Hahaa k gilaa satt.



The sweet driver forever :D



Heh, no caption .


Hello bloggers :DD



Say cheese :D Ahaa, I got candid from Ziela .



Smile readers -..-



Hihhi, smile lagi cepattt :D



Ziela gayut dengan sapa tu haa ? Heh .



Gadis ayuuuuuu :)



Asyik gambar hang je weh
 O.o



Awekkk, So Call Me Maybe . Hahaa tiba tiba -,-



Lepas lepak dengan kawan kawan yang lain dekat pasar tani, cuci mata bagai. Makcikk ni dah penat. K, dekat pasar tani tuuu aku tk bawak lh camera ni. Satt lagi orang kata show off pulak kan kan?



Peace (Y)



Balik lah weiiii, lewat dahh ! Heh .



Aku pun nak jugak k . Nak jugakkkk .



Anak siapa la ni ? :3



Alahaiii comels nya :DD



Perasan +.+ Hihhi joking  


Negative picture .



Tadi kitorang cuci gambar ni dekat kedai gambar tauu . RM1 sekeping . Hihhi nak letak dalam frame gambar yang Ziela bagi tadi . Hohoo :O



Nanti kita jumpa lagi dekat UIA tauu Ziela . Aku doakan kauuu ! Insyaallah . Aminnnnn :'(



Heh, buat ayu apa tah Amal ? Nak jugakkk .



Baiii Zielaa. See you again :'|



Yeahhh back to my home .



Nanti dapat kereta baruu yeayy yeayy, ganti Perdana handsome tuu !



Rumah jiran pun kena ambil tauuu . Ngeh ngeh ngeh :3
Gegehh Amal .
>.<




Ni laa frame picture yang Ziela bagi tuuu. Sweet mehh. K la peeps, penat merapuu dah ni. Kepada Milin, good luck fr your registration tomorrow k baby. Take care yourself di Kedah :D
Arra, jumpa kau di Cyberjaya nantii. Baiii semua :DD

Doakan saya yang terbaik di sana, aminnnn !
Tataa .




AmalinaHusna